21 augustus 2012

Boxkleed!








Bij de Ikea en de stoffenstunter in Winkel heb ik lintjes en stof gehaald. Aan de ene kant de bedrukte stof van de Ikea zelf aan de andere kant hemelblauwe stof met een paar vogeltjes van de voorkant er op. De lintjes heb ik er tussen gestikt. Dit zie je steeds meer bij boxkleden! Als vulling heb ik een oud dekbed verknipt. Je zou ook voor fiberfill kunnen gaan. Een foto van in de box volgt later!

Ik had nog wat vogeltjes over.. daar heb ik knuffeltjes van gemaakt :-)! 

4 opmerkingen:

  1. Leuk om zo zelf bezig te zijn met wel een heel leuk iets...een boxkleed, heel fleurig en zeker zo mooi als dat je koopt...hier zit waarschijnlijk een dosis liefde in:)


    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Hannie, je kleinkind gaat hier vast met heel veel plezier op liggen, die boft toch maar met zo'n crea-oma ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wa leuk zeg om een boxkleed zelf te maken.
    Ik ben niet zo´n naaister maar ik zie dat jij wel vaker achter de naaimachine hebt gezeten:)
    Je kleinkind zal wel met plezier op het kleed liggen die oma zelf heeft gemaakt.
    Je zult samen met de vulling er wel een hele dosis liefde bij in hebben gestopt.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn leuk. Laat maar horen!